FANDOM

Absolutnie fantastyczne (ang. Absolutely Fabulous) – brytyjski serial komediowy emitowany pierwotnie w latach 1992–1996. W 1996 roku doczekał się dwóch odcinków specjalnych, zaś 2001–2003 dwóch dodatkowych serii, a następnie jeszcze wielokrotnie odcinków specjalnych, z których ostatni zrealizowano w 2012 roku. Dubbing do nieznanej liczby odcinków zlecony został przez telewizję Wizja Jeden, która jako jedyna emitowała serial w takiej wersji. Emisja rozpoczęła się we wrześniu 2000 roku, na kilka miesięcy przez zlikwidowaniem stacji.

Fabuła

Niesamowite wybryki Ediny i Patsy nigdy się nie kończą. Eddie rozwija swoje imperium medialne, ale nadal znajduje wiele czasu, żeby sprawy zawodowe okrasić mnóstwem przyjemności i szklaneczek szampana. Żadna płynna substancja, legalna czy też nie, nie umknie uwadze jej przyjaciółki - Patsy. A jednak jakoś udaje się Patsy przygotowywać promocje dla menedżera znanego magazynu. Wrażliwa córka Eddie, Saffy, stara się ignorować wyczyny rozrywkowych kobiet. Natomiast matka Eddie jest stale zajęta najdziwniejszymi hobby, jakie można wyobrazić.
Źródło opisu: Best Film

Ekipa

Twórca Funkcja
Master Film Realizacja nagrań
Małgorzata Boratyńska Reżyseria (odc. 1-4, 7-10, 13-19, 24)
Miriam Aleksandrowicz Reżyseria (odc. 5-6)
Ewa Kania-Grochowska Reżyseria (odc. 11-12, 20-23)
Joanna Klimkiewicz Dialogi (odc. 1-4, 7-24)
Dariusz Dunowski Dialogi (odc. 5-6)

Obsada

Marzena Trybała Patsy Stone Joanna Lumley
Dorota Stalińska Edina Monsoon Jennifer Saunders

Multimedia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki