FANDOM

Afterfall: Reconquest lub Afterfall: Pearl of the Wasteland – polska gra komputerowa typu survival horror z perspektywy trzeciej osoby, stworzona przez studio Intoxicate, przeznaczona na komputery osobiste, spin-off gry Afterfall: inSanity.

Gra na polskim rynku pojawiła się 19 marca 2015 roku dzięki firmie IQ Publishing.

Fabuła

Akcja gry przenosi nas ponownie do świata ocalałego po wybuchu niszczycielskiej wojny, w której na wielką skalę zastosowano nieznaną wcześniej broń. Większa część z ocalałych po apokalipsie schroniła się w niewielkich osadach, ukrytych głęboko pośród gór. Po pewnym czasie, kiedy zgromadzone zapasy surowców zaczęły się wyczerpywać, sytuacja zmusiła ocalałych do poszukiwania nowych źródeł czystej wody, terenów pod uprawy oraz surowców, z których można będzie wytworzyć paliwo oraz narzędzia. Afterfall: Reconquest dystrybuowane jest w formie trzech odrębnych epizodów, a każdy z nich skupia się na nieco innej postaci i opowiada zupełnie inną historię. W pierwszej odsłonie gry wcielamy się w jednego z ocalałych członków rodziny Corvinów, którego zadaniem jest odkrycie prawdy o faktycznych przyczynach wojny i ukaranie winnych zagłady starego świata. Kluczem do rozwiązania zagadki może okazać się odnalezienie mitycznego artefaktu - Perły Pustkowi.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Bożena Furczyk Dziewczyna Gale Van Cott
Afterfall reconquest Bożena Furczyk (Rozmówczyni)
Sławomir Śmiałek Rozpruwacz Anthony Sardinha
Afterfall reconquest Sławomir Śmiałek (Rozpruwacz)
Generał Varday Jonathan Jones
AfterfallReconquest Sławomir Śmiałek (Varday)
Narratorka
Aterfall Recqonquest nw (Narratorka)

Linki zewnętrzne