FANDOM

Agent Hugo: RoboRumble – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 17 listopada 2006 roku przez firmę CD Projekt, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

Opsi gry

Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom – tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni.

Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta.

Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
Źródło opisu: Gram.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Agnieszka Balcerzak Tłumaczenie
Malina Prusińska Korekta, redakcja i koordynacja projektu
Paweł Ziajka Kierownictwo projektu

Obsada

Anna Apostolakis-Gluzińska Panna Alltoobright (Zabystra)
Agent Hogo Roborumble Anna Apostolakis (Panna Zabystra)
Wojciech Paszkowski Hugo
Agent Hogo Roborumble Wojciech Paszkowski (Hugo)
Grzegorz Pawlak Geekdorph
Agent Hugo Robotorumble G.Pawlak (Geekdorph)

Multimedia