FANDOM

Agent Hugo: RoboRumble – zręcznościowa gra dla dzieci z udziałem tytułowego trolla, stworzona przez firmę ITE. W Polsce wydana 17 listopada 2006 roku przez firmę CD Projekt, będącą także zleceniodawcą dubbingu.

Opsi gry

Agent HUGO wraca, aby po raz kolejny stawić czoło niebezpiecznym szaleńcom – tym razem wyposażony w inteligentną deskolotkę TEX 2000, posiadającą takie funkcje jak: doładowanie, antygrawitacja, pole siłowe i wyposażoną w cały arsenał broni.

Tym razem HUGO musi zmierzyć się z najbardziej szalonym wśród szaleńców, niebezpiecznym i niegodziwym Geekdorph'em. Władca robotów chce, by światem rządziły maszyny, a wszystkie inne stworzenia zostały niewolnikami. Aby zrealizować swój demoniczny plan, Geekdorph stworzył potężną armię robotów. Na pierwszy cel wybrał miasto Aquapolis. Obywatele miasta są zaskoczeni i przerażeni inwazją. W obliczu niebezpieczeństwa tajna agencja wywiadowcza S.O.S. podejmuje decyzję o wysłaniu na akcję swego najlepszego agenta.

Agent HUGO wyrusza na niebezpieczną misję, pokonując przeszkody na terenie Aquapolis i sąsiadującej z miastem pustyni. Wznosi się nawet w przestrzeń kosmiczną, poszukując kryjówki lorda Geekdorph'a. Tam też odbywa się ostateczna bitwa z niepokonanym robotem WorldToaster 4000.
Źródło opisu: Gram.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Agnieszka Balcerzak Tłumaczenie
Malina Prusińska Korekta, redakcja i koordynacja projektu
Paweł Ziajka Kierownictwo projektu

Obsada

Anna Apostolakis-Gluzińska Panna Alltoobright (Zabystra)
Agent Hogo Roborumble Anna Apostolakis (Panna Zabystra)
Wojciech Paszkowski Hugo
Agent Hogo Roborumble Wojciech Paszkowski (Hugo)
Grzegorz Pawlak Geekdorph
Agent Hugo Robotorumble G.Pawlak (Geekdorph)

Multimedia

Linki zewnętrzne