FANDOM

Alice VR – polska eksploracyjna gra fantastycznonaukowa stworzona przez Carbon Studio na komputery osobiste i wspierająca technologię wirtualnej rzeczywistości. Zarówno polska, jak i światowa premiera miała miejsce 27 października 2016 roku.

Gra, poza dubbingiem, posiada również w pełni spolszczony interfejs, w tym rozmaite napisy, takie jak chociażby etykiety na wyświetlaczach.

Fabuła

Alice VR to pełna zagadek gra eksploracyjna z wciągającą fabułą, która oferuje niepowtarzalną przygodę w VR. Akcja gry przenosi motywy znane ze słynnej powieści Lewisa Carrolla, Przygody Alicji w Krainie Czarów, w klimaty science-fiction. Zwiedzaj piękne, niezwykłe miejsca i ciesz uszy nastrojową, elektroniczną ścieżką dźwiękową.

Awaria na pokładzie statku gwiezdnego zmusza zarządzającą nim sztuczną inteligencję do wybudzenia cię z hibernacji. Okazuje się, iż aby kontynuować swoją misję musisz zdobyć więcej paliwa. W tym celu lądujesz na pobliskiej, zamieszkałej planecie, gdzie twoje proste zadanie szybko się komplikuje. Wszyscy mieszkańcy planety bowiem zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach...

Alice VR jest nowym spojrzeniem na klasyczne przygody Alicji w Krainie Czarów. Podczas gry spotkać można znane z kart powieści postaci, takie jak Kot z Cheshire, czy Szalony Kapelusznik. Realia science-fiction i futurystyczna oprawa graficzna sprawiają jednak, że każde takie spotkanie jest sporym zaskoczeniem. Czy odkryjesz tajemnicę planety Speculo? Czy sprostasz stawianym na twojej drodze wyzwaniom? Wyrusz na wyprawę w nieznane tropem białego królika – przyszłość jest w twoich rękach.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań
Łukasz Józefowicz Reżyseria
Jerzy Pieniążek Inżynier dźwięku
Agata Bornus Koordynacja nagrania

Obsada

Krystyna Czubówna Kier Krystyna Czubówna
Krystyna Czubówna - Alice VR
Kamil Kula KOT Kamil Kula
Kamil Kula - Alice
Szymon Kuśmider Kapelusznik Szymon Kuśmider
Szymon Kuśmider - Alice
Robert Tondera Kaznodzieja Robert Tondera
Robert Tondera - Alice
Grzegorz Kwiecień Inżynier Grzegorz Kwiecień
Grzegorz Kwiecień - Alice
Klementyna Umer Radna Klementyna Umer
Dariusz Błażejewski Alchemik Dariusz Błażejewski
Anna Sztejner-Pierczyńska Wątpiąca Anna Sztejner-Pierczyńska
Anna Sztejner - Alice
Piotr Grabowski Szmugler Piotr Grabowski
Piotr Grabowski - Alice
Roboty Piotr Grabowski
Joanna Domańska Przedstawicielka korporacji Joanna Domańska
Informator systemowy Joanna Domańska
January Brunov Przewodnik planetarny January Brunov
January Brunov - Alice
Brygida Turowska-Szymczak

Multimedia

Linki zewnętrzne