FANDOM

Auta: Przygody w Chłodnicy Górskiej (ang. Cars: Radiator Springs Adventure, 2006) – gra wyścigowa dla dzieci stworzona przez AWE Productions, bazująca na filmie animowanym Auta.

Fabuła

Gra Auta: Przygody w Chłodnicy Górskiej powstała w oparciu o najnowszy film rysunkowy duetu Disney/Pixar, którego akcja toczy się w świecie Aut. Na gracza czekają niezapomniane przygody, które przeżyje razem z Zygzakiem McQueenem i pozostałymi niezwykłymi samochodami. Czas włączyć silnik i przygotować się na wspaniałą zabawę w Chłodnicy Górskiej. Przeprowadzenie Zygzaka McQueena i jego przyjaciół przez serię 10 naładowanych energią zadań to prawdziwe wyzwanie. Ściganie piratów drogowych podczas szaleńczego pościgu z Szeryfem, polowanie na traktory czy pokonanie toru przeszkód Kamasza to przykłady emocjonujących zadań z którymi przyjdzie się zmierzyć. W świecie samochodów nie może zabraknąć szalonych prędkości, które będzie można rozwinąć podczas Wyścigu Legend. Czas wcisnąć gaz do dechy! Gracz może wcielić się w Zygzaka McQueena lub jego przyjaciół by ścigać się z zawrotną prędkością. Czas wcisnąć gaz do dechy i zakręcić kierownicą jak przystało na prawdziwego mistrza!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Tomasz Borkowski Zygzak McQueen
Auta Przygody w CG Tomasz Borkowski (Zygzak)
Witold Pyrkosz Złomek
Witold Pyrkosz - AutaPWCG
Krzysztof Banaszyk Narrator
Krzysztof Banaszyk - AutaPWCG
Adam Bauman Wójt Hudson
Auta Przygody w CG Adam Bauman (Wójt Hudson)
Włodzimierz Bednarski Kamasz
Włodzimierz Bednarski - AutaPWCG
Jan Kulczycki Szeryf
Jan Kulczycki - AutaPWCG
Cezary Kwieciński Roman
Cezary Kwieciński - AutaPWCG
Barbara Zielińska Pani Król
Barbara Zielińska - AutaPWCG

Linki zewnętrzne