FANDOM

Battle Chasers: Nightwar – gra komputerowa typu RPG autorstwa Airship Syndicate, przeznaczona na pecety i konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch, bazująca na serii komiksów Battle Chasere Joe Maduriery. Premiera gry z dubbingiem na wszystkie platformy docelowe miała miejsce 3 października 2017 roku, dzięki firmie CDP.

Fabuła

Battle Chasers: Nightwar to gra RPG inspirowana klasykami konsolowymi i kultowym komiksem z lat 90. Ruszaj do lochów, skorzystaj z turowego systemu walki w formacie JRPG i śledź ciekawą fabułę.

Tradycyjna turowa walka z systemem przeładowania many i salwami bitewnymi.

Odkryj świat usiany ukrytymi lochami, unikatowymi bossami i losowo pojawiającymi się przyjaciółmi oraz wrogami. Zorientowane na akcję, losowo generowane lochy, pełne pułapek, łamigłówek i sekretów. Skorzystaj z umiejętności każdego bohatera, aby przetrwać w lochach.

Stwórz drużynę łowców przygód, wybierając trzech spośród sześciu dostępnych bohaterów pochodzących z serii komiksów Battle Chasers. Każdy z nich posiada unikatowe zdolności, atuty, przedmioty i umiejętności w lochach.

Skorzystaj z zaawansowanego systemu wytwarzania, opartego o przeładowywanie składników, aby otrzymać epickie przedmioty!
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań

Obsada

Agnieszka Fajlhauer Gully Brianna Knickerbocker
Agnieszka Fajlhauer - BCN
Piotr Warszawski Garrison Gavin Hammon
Piotr Warszawski - BCN
Stefan Knothe Knolan Erik Braa
Stefan Knothe - BCN
Cezary Nowak Narrator Chuck Kroukoulis
Cezary Nowak - BCN
Piotr Bąk Żelażobrody Scott Mcneil
Piotr Bąk - BCN
Alumon Mark Oliver
Alumon - BCN
Calibretto Jarred Kjack
Calibretto - BCN
Czerwona Monika Whitney Knerlein
Czerwona Monika - BCN
Quall
Quall - BCN

Linki zewnętrzne