FANDOM

Battle Isle: The Andosia War – komputerowa gra strategiczna stworzona przez studio Cauldron.

Fabuła

Na planecie Chromos jest rok 345 Nowej Ery. Zamieszkuje ją cywilizacja, która kiedyś była społeczeństwem w pełni rozkwitu, rządzonym przez Radę Mędrców. Teraz jednak do codzienności należą walka o władzę, korupcja i wojna. Z dala od stolicy, Hallwy, powstała sekta o nazwie "Dzieci Haris", która pod przywództwem pewnej tajemniczej oraz niezwykle pięknej kobiety, rozrosła się w ogromną potęgę militarną. Wszystko wskazuje na to, że sekta ta zajmuje się głównie produkcją rzadkiego specyfiku o nazwie Andozja. "Dzieci Haris" nie kryją swoich złych intencji: chcą doprowadzić państwo do upadku, a w jego miejsce wprowadzić absolutne rządy swojej charyzmatycznej przywódczyni. Po niespodziewanym ataku, w wyniku którego rozgromione zostały oddziały rządowe, władze Chromosa otrzymały pewną zagadkową wiadomość... "Battle Isle: The Andosia War" to najnowsza część znanej strategicznej sagi. Klasyczna idea połączona z wykonaniem na miarę XXI wieku, łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz trybu turowego. W wyniku tego połączenia powstała zupełnie nowa forma rozgrywki, którą najlepiej określa termin - symulacja konfliktu.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Marcin ZaródStudio tłumaczeń „Druid” Tłumaczenie
Paweł Składanowski Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej

Obsada

Mariusz Leszczyński Generał Alexander Bratt
Mariusz Leszczyński - Battle Isle
Hanna Kinder-Kiss Wielka Kapłanka Rachel Rutherford
Hanna Kinder-Kiss - Battle Isle
Elżbieta Bielińska Prezydent Caro II
Elżbieta Bielińska - Battle Isle (Caro)
Głos komputera MilOp
Elżbieta Bielińska - Battle Isle (MilOp)
Jacek Kiss Major
Jacek Kiss - Battle Isle (Major)
  • Jacek Kiss - Battle Isle (Adiutant)
    Adiutant pani prezydent
  • Jacek Kiss - Battle Isle (Ares)
    Ares, syn Rachel
Jan Plewako Sługa Wielkiej Kapłanki
Jan Plewako - Battle Isle (Sługa)
  • Oficer
  • Jan Plewako - Battle Isle (Głosy jednostek)
    Głosy jednostek

Dodatkowe informacje o dubbingu:

  • W obsadzie podanej w instrukcji do gry została wymieniona także Katarzyna Brzozowska, lecz w grze nie ma żadnych postaci mówiących jej głosem.

Multimedia

Linki zewnętrzne