FANDOM

Battle Mages – komputerowa gra strategiczna z elementami RPG stworzona przez rosyjskie studio Targem.

Gra na polskim rynku zadebiutowała 7 czerwca 2005 roku dzięki firmie Nicolas Games.

Opis gry

Od dawien dawna świat ów chroniony był przed chaosem przez Święty Magiczny Kryształ umieszczony gdzieś w jego centrum. Tylko terytoria wewnętrzne, znajdujące się w obrębie oddziaływania kryształu, stanowiły oazę spokoju i pokoju. Były to obszary porośnięte bujnymi lasami, poprzecinane krystalicznie czystymi rzekami i skąpane w słońcu. Zewnętrzne terytoria były przeciwieństwem wewnętrznych - spustoszone pustkowia opanowane przez zło, bez światła słońca i wpływu magii. Wewnątrz owej osłony zamieszkiwały trzy rasy Ludzi, Elfów i Krasnoludów, z czasem jednak Krasnoludzi wyjałowili zajmowaną przez siebie ziemię i przenieśli się do świata podziemi.

Od tego czasu Elfy i Ludzie żyli w pokoju pod osłoną Kryształu, aż pewnego dnia pojawił się niegodziwy Czarnoksiężnik. Na skutek jego podstępnych machinacji załamał się pokój pomiędzy Ludźmi i Elfami, a następnie hordy Nieumarłych i innych bestii rozpoczęły inwazję na terytoria do tej pory chronione przez kryształ. Gracz staje się świeżo upieczonym absolwentem Imperialnej Szkoły Magów, który odnajdzie zapomniany krasnoludzki artefakt i przy jego pomocy pokonana armię chaosu.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Dorota Korbacz-Bochenek Tailon
Battle Mages Dorota Korbacz-Bochenek (Tailon)
Jacek Lecznar Narrator
Battle Mages J.Lecznar (Narrator)
Mistrz
Battle Mages J.Lecznar (Mistrz)
Olaf Różański Garthog
Battle Mages Olaf Różański (Garthog)
Łucznik
Battle Mages Olaf Różański (Łucznicy)
Maciej Słota
Arcymag
Battle Mages nie wiem (Arcymag)
Miejski mag
Battle Mages nie wiem (Miejski Mag)

Linki zewnętrzne