FANDOM

Bob budowniczy: Budujemy zoo (ang. Bob the Builder: Can-Do Zoo) – logiczna gra edukacyjna dla dzieci stworzona przez firmę Compedia.

W Polsce została wydana 26 listopada 2010 roku przez firmę Cenega, będącą jednocześnie zleceniodawcą dubbingu.

Fabuła

Bob Budowniczy, bohater kultowego serialu animowanego, to ulubieniec dzieci z całego świata! Teraz Bob Budowniczy razem z przyjaciółmi – sympatycznymi maszynami budowlanymi – pojawia się w nowej grze komputerowej z elementami edukacyjnymi. Dzieciaki zmierzą się w niej z różnymi zadaniami uczącymi je rozwiązywać problemy, logicznie myśleć, klasyfikować przedmioty, rozpoznawać kształty i rozmiary. Ponadto zabawa z Bobem Budowniczym pomoże rozwinąć spostrzegawczość i zręczność małych graczy.

Do Bobland Bay przyjechały zwierzaki! Niestety zoo jeszcze nie zostało zbudowane! Bob wraz ze swoją ekipą maszyn potrzebuje pomocy Twojego dziecka by wybudować wspaniały dom dla zagubionych zwierzaczków! Malowanie płotu, odnajdywanie zaginionych narzędzi, planowanie budowy to tylko niektóre ze wspaniałych zadań, które sprawią dziecku niesamowitą frajdę!
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Muve.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Artur Kaczmarski Bob

Linki zewnętrzne