FANDOM

Bob budowniczy: Damy radę? (ang. Bob the Builder: Can We Fix It?) – komputerowa gra logiczna dla dzieci stworzona przez studio Steel Monkeys.

Fabuła

Bob wraz z przyjaciółmi zaprasza dzieci do wspólnej zabawy. Najmłodsi znajdą tu zestaw rozmaitych mini gier, wyścigów, rozwiązywania zagadek, układania puzzli, znajdywania pasujących elementów. Każda z zabaw posiada możliwość dostosowania poziomu trudności do możliwości najmłodszych (dzieci od 3 lat). Tu żadne z dzieci nie będzie się nudzić, a każde - czy to chłopiec, czy dziewczynka znajdzie dla siebie ciekawą i inspirującą przygodę. Nie zabraknie zatem wyścigów maszyn budowniczych, budowania tunelu pod drogą, odbudowywania elementów, a także dekorowania tortu urodzinowego, przyporządkowania właściwych elementów czy kolorowania pojazdów, domów etc. Każde polskie dziecko, nawet to najmłodsze, odnajdzie w grze wiele elementów znanych z serialu animowanego oraz zaczerpniętą z niego muzykę. Jednocześnie, co warto zaznaczyć, w polskiej wersji językowej gry głosy będą podkładać te same osoby, co w polskiej wersji filmu. Niewielkie wymagania sprzętowe gry, dodatkowo pozwolą na swobodną grę niemal wszystkim posiadaczom komputerów PC.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Paanfilm Studio Warszawa Realizacja nagrań
Andrzej Bogusz Reżyseria

Obsada

Artur Kaczmarski Bob
Bob Budowniczy PC A.Kaczmarski (Bob)
Barbara Bursztynowicz Marta
Bob Budowniczy PC B.Bursztynowicz (Marta)
Rafał Żabiński Walec
Bob Budowniczy PC R.Żabiński (Walec)
Elżbieta Jarosik Betoniarka
Bob Budowniczy PC E.Jarosik (Betoniarka)
Ryszard Olesiński Strach
Bob Budowniczy PC R.Olesiński (Strach)
Marcin Przybylski Spychacz
Bob Budowniczy PC M.Przbylski (Spychacz)
Leszek Zduń Traktor
Bob Budowniczy PC L.Zduń (Traktor)
Mirosław Jękot Dźwig
Bob Budowniczy PC M.Jękot (Dźwig)
Joanna Orzeszkowska Koparka
Bob Budowniczy PC J.Orzeszkowska (Koparka)
Dorota Kawęcka Pani Kociołek

Linki zewnętrzne