FANDOM

Burnout Paradise – gra wyścigowa autorstwa Criterion Studios, przeznaczona na konsolę PlayStation 3 i XBOX 360, ósma gra z serii Burnout (wliczając też spin-offy), z kolei pierwsza wydana z polskim dubbingiem.

Pierwotnie gra została 25 stycznia 2008 roku na konsolach stacjonarnych, w wersji oryginalnej. Polskiego dubbingu doczekała się rozszerzona wersja gry pod nazwą: Burnout Paradise: The Ultimate Box, wydana w Polsce 6 lutego 2009 roku. Polska wersja jest dostępna w wersji na komputery osobiste oraz konsolę PlayStation 3.

16 marca 2018 roku ukazały się wersję na konsolę XBOX ONE i PlayStation 4 pt. Burnout Paradise Remastered, z tym samym dubbingiem.

Opis gry

Skoro akcja to Twój żywioł, w grze Burnout™ Paradise masz pełną kontrolę nad wszystkim, co się wokół Ciebie dzieje. Świat drogowego szaleństwa stoi otworem!

Przemierzaj otwarte trasy - ulice w centrum miasta, zatłoczone autostrady i biegnące w górach kręte szosy. Wymijaj lub roztrzaskuj pojazdy przeciwników w trakcie dynamicznych wyścigów. Teraz Ty decydujesz, która trasa zaprowadzi Cię do mety najszybciej. Wzbijaj się wysoko w powietrze i odkrywaj skróty, rozbijaj barierki i dostań się do miejsc, o których Twoi rywale nie mają bladego pojęcia.

Spotykaj przyjaciół w trybie online, za pomocą rewolucyjnego systemu EasyDrive, który ostatecznie kończy erę nudnych poczekalni i serwerów. Teraz możesz od razu przejść do meritum sprawy. Burnout Paradise to najbardziej ekscytujące wyścigi w sieci na konsolach PLAYSTATION®3 i Xbox 360™.

Źródło opisu: EA Polska

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Jarosław Boberek DJ Atomica Mark Hildreth
Jarosław Boberek - Burnout Paradise

Multimedia

Linki zewnętrzne