FANDOM

Buzz! Junior: Zabawa dinozaurów (ang. Buzz! Junior: DinoDen, 2008) – gra towarzyska dla dzieci autorstwa Relentless Software, przeznaczona na konsolę PlayStation 2 i PlayStation 3.

Opis gry

Dino Den przenosi nas wiele lat w przeszłość i pozwala wcielić się w jednego z czterech dinozaurów. Bohaterami są: niebieski pterodaktyl, pomarańczowy triceratops, zielony tyranozaur oraz żółty milusiński, przypominający raptora. Jako mały gad bierzemy udział w wielu mini-gierkach. Wśród nich między innymi jeżdżący na T-Rexie unikamy przeszkód, łowimy ryby w przeręblu, gramy w prehistoryczną wersję siatkówki, surfujemy na żółwich skorupach, skaczemy na brzuchu brontozaura, rzucamy pociskami do ruchomych celów (ludzi), czy ścigamy się na gokartach. W sumie Dino Den oferuje 35 nowych gier. Celem jest zbieranie jaj dinozaura. Wygrywa osoba, która po zakończeniu ustalonych konkursów i mini-gierek ma ich największa kolekcję.

Gra umożliwia zabawę czterem graczom przy jednym ekranie. Podczas gdy nie dysponujemy taką liczbą graczy, załącza się tryb Tribal Dino, dzięki czemu sztuczna inteligencja przejmuje kontrolę nad pozostałymi zwierzakami. Ponadto mamy tu Team Mode, który pozwala na grę zespołową. W tym trybie zmierzą się ze sobą dwie dwuosobowe drużyny, dla których przeznaczone jest dziesięć nowych konkurencji. Grafika jest bardzo kolorowa. Dinusie są wykonane w bardzo infantylnym stylu, co na pewno ułatwi ich odbiór najmłodszym graczom. Wraz z grą dostajemy cztery specjalne Buzz kontrolery.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Ryszard Nawrocki Narrator
Ryszard Nawrocki - BJZD

Linki zewnętrzne

Zdubbingowane gry z serii Buzz!
Główna seria Buzz! Mega QuizBuzz! Quiz TVBuzz! Brain BenderBuzz! Master QuizBuzz! Polskie łamigłówkiBuzz! Świat quizów
Buzz Junior Buzz! Junior: Zabawa w dżungliBuzz! Junior: Zabawa potworówBuzz! Junior: Zabawa robotówBuzz! Junior: Zabawa dinozaurów