FANDOM

Buzz! Junior: Zabawa robotów (ang. Buzz! Junior: RoboJam, 2007) – gra towarzyska dla dzieci autorstwa Relentless Software, przeznaczona na konsolę PlayStation 2, druga gra z serii Buzz! zdubbingowana w języku polskim.

Premiera gry miała miejsce 25 maja 2007 roku, jej dystrybutorem jest Sony Interactive Entertainment Polska. W późniejszym czasie ukazała się wersja na konsolę PlayStation 3 (premiera: 14 maja 2009).

Opis gry

W omawianej odsłonie cyklu w głównych rolach występują tytułowe roboty. Sympatycznie wykonane mechaniczne istoty stają do szeregu konkurencji, których założeniem jest wyłonienie robota miesiąca. Główna nagroda przyznana zostanie tej maszynie, której uda się pomyślnie zebrać największą liczbę nakrętek.

Podobnie jak w innych grach z serii Buzz! Junior, główną atrakcją RoboJam jest możliwość przystępowania do niezbyt skomplikowanych mini-gier. Na potrzeby omawianej produkcji przygotowano 25 różnych zabaw. Sympatyczne roboty odwiedzają strzelnicę, biorą udział w grach tanecznych wraz z pochodzącą z innej planety ośmiornicą zasiadają za sterami futurystycznie zaprojektowanych bolidów.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Narrator
Instruktaż - BZR

Linki zewnętrzne

Zdubbingowane gry z serii Buzz!
Główna seria Buzz! Mega QuizBuzz! Quiz TVBuzz! Brain BenderBuzz! Master QuizBuzz! Polskie łamigłówkiBuzz! Świat quizów
Buzz Junior Buzz! Junior: Zabawa w dżungliBuzz! Junior: Zabawa robotówBuzz! Junior: Zabawy potworówBuzz! Junior: Zabawy dinozaurów