FANDOM

Buzz! Quiz TV – towarzyska gra autorstwa Relentless Software, przeznaczona na konsolę PlayStation 3.

Opis gry

Buzz! Quiz TV jest kolejną odsłoną cieszącej się ogromną popularnością serii produktów. Jest to zarazem pierwszy tytuł z tego cyklu, który zdecydowano się wydać na konsolę PlayStation 3. Poprzednie gry z serii Buzz! ukazywały się bowiem wyłącznie na PS2. Opisywany produkt do zaoferowania ma całą masę różnorakich nowości. Głównym usprawnieniem jest dodanie wielu istotnych opcji związanych z wykorzystaniem sieciowego aspektu rozgrywki. Z oczywistych względów licznych poprawek doczekała się także oprawa audiowizualna. Tyczy się to zarówno widocznych na ekranie postaci, jak i studia, wewnątrz którego toczone są zmagania. Podstawowe założenia pozostały jednak niezmienione. Bierzemy więc udział w teleturnieju, odpowiadając na stawiane przez prowadzącego (sympatycznego Buzza) pytania. Przeważnie wybieramy pomiędzy czterema możliwymi wariantami odpowiedzi.

W opisywanej produkcji zawarto około 5000 pytań, które podzielone zostały na pięć podstawowych kategorii – muzyka, film i telewizja, sport, wiedza ogólna oraz styl życia. Gracz może oczywiście ustalić, czy chce skupić się na pytaniach z konkretnej dziedziny, czy może życzy sobie żeby gra losowała zadania ze wszystkich dostępnych grup.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Sławomir Czwórnóg Dźwięk

Obsada

Piotr Gąsowski Buzz
Buzz QuizTV Piotr Gąsowski (Buzz)
Joanna Jabłczyńska Prowadząca teleturniej
Buzz QuizTV Joanna Jabłczyńska (Prowadząca)
Andrzej Ferenc Lektor czytający pytania
Buzz QuizTV Andrzej Ferenc (Lektor)

Linki zewnętrzne

Zdubbingowane gry z serii Buzz!
Główna seria Buzz! Mega QuizBuzz! Quiz TVBuzz! Brain BenderBuzz! Master QuizBuzz! Polskie łamigłówkiBuzz! Świat quizów
Buzz Junior Buzz! Junior: Zabawa w dżungliBuzz! Junior: Zabawa potworówBuzz! Junior: Zabawa robotówBuzz! Junior: Zabawa dinozaurów