FANDOM

Carnival Island: Wesołe miasteczko (ang. Carnival Island) – gra familijna stworzona przez oddział Sony Interactive Entertainment w Santa Monica we współpracy z Magic Pixel Games, wykorzystująca kontroler ruchowy PS Move.

Premierowo wydana w Polsce 16 listopada 2011 roku na konsolę PlayStation 3.

Opis gry

Dostępna wyłącznie na PlayStation 3 gra Carnival Island: Wesołe Miasteczko przenosi Cię na tajemniczy festiwal pełen psot i figli. Zabawa rozpoczyna się z przytupem, gdy w tajemniczy świat wyspy wprowadza Was krótki, animowany filmik. Tam dołączacie do dwójki dzieci, które postawiły sobie za cel przywrócenie tej krainie czarów jej barwnego życia, poprzez grę w różnego rodzaju atrakcje.

Ta przyjemna rodzinna gra jest barwna i żywiołowa, przez co tworzy magiczną atmosferę, która pasuje do historii. Pod ręką masz skorą do pomocy grupę przyjaźnie nastawionych osób i zestaw uroczych zwierzaków, które zagrzewają Cię do walki i przedstawiają interesujące fakty na temat otoczenia.

Ścieżka dźwiękowa do Carnival Island: Wesołe Miasteczko jest tak samo radosna jak jej strona wizualna i oddaje ducha niesamowitego wesołego miasteczka. Łatwo uwierzyć – jak sugeruje jeden z bohaterów – że to miejsce jest napędzane dziecięcą wyobraźnią.

Dzięki jasnym instrukcjom, dotyczącym wykorzystywania kontrolera ruchu PlayStation Move do każdej z gier, Carnival Island: Wesołe Miasteczko bierze Cię za rękę i prowadzi do krainy cudów, gdzie to Ty jesteś główną atrakcją.

Źródło opisu: PlayStation

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Wojciech Duryasz Szczęśliwy Jack
Wojciech Duryasz - CIWM
Andrzej Blumenfeld Pomocnik
Andrzej Blumenfeld - CIWM

Multimedia

Linki zewnętrzne