FANDOM

Celtic Kings (ang. Celtic Kings: Rage of War) – strategiczna gra typu RTS stworzona przez Haemimont Games.

W Polsce wydana 14 lutego 2003 roku przez firmę Cenega, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Opis gry

Celtic Kings to gra rozgrywana w czasie rzeczywistym, łącząca elementy strategii, role-playing i przygody. Posiada ona innowacyjny sposób prowadzenia rozgrywki, grafikę wysokiej jakości i przyjazny interfejs użytkownika i oparta jest o nadchodzący film i książkę Normana Spinrada pod tym samym tytułem.

Gra adresowana jest zarówno do fanów gatunku RTS, jak i RPG, którzy chcą wziąć udział we wspaniałej historii o wodzu plemienia - Wercyngetoryksie albo zamierzają pochwalić się swoimi zdolnościami strategicznymi przed przyjaciółmi. Celtic Kings łączy rozgrywkę RTS/RPG dla gracza pojedynczego z dającymi wiele satysfakcji opcjami gry wieloosobowej, kładącymi przede wszystkim nacisk na strategię. Gra jest nieskomplikowana dla początkujących graczy, a jednocześnie zapewnia wiele elementów skierowanych do bardziej zaawansowanych fanów RTS i RPG.
Źródło opisu: Archiwalne materiały prasowe dystrybutora (Cenega)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Daraniks
Daraniks - Celtic Kings
Kathobodua
Kathobodua - Celtic Kings
Laraks
Laraks - Celtic Kings
Malos
Malos - Celtic Kings
Rod
Rod - Celtic Kings

Linki zewnętrzne