FANDOM

Codename: Panzers – Faza pierwsza – komputerowa gra strategiczna z 2004 roku stworzona przez studio Stormregion. W Polsce wydana 26 sierpnia 2004 roku przez firmę Cenega, będącą również zleceniodawcą dubbingu.

Gra doczekała się dwóch kontynuacji: Codename: Panzers – Faza druga (2005) oraz Codename: Panzers – Zimna wojna (2009), wydanej jednak w wersji kinowej.

Fabuła

Codename: Panzers – Faza pierwsza rzuca gracza w sam środek niezwykle zaciętych bitew drugiej wojny światowej. W zbombardowanych miasteczkach, niedostępnych górskich ostępach i na zdradliwych bagnach czeka wróg, który nie cofnie się ani o krok. Wspaniała grafika 3D umożliwiła przedstawienie ponad 100 rodzajów jednostek z niespotykaną dotąd dokładnością, a starcia sowieckich niszczycieli czołgów z niemieckimi tygrysami potrafią na długo zapaść w pamięć. Stań się prawdziwym dowódcą, wyprowadź wroga w pole sprytnymi manewrami taktycznymi i poprowadź swe wojska do zwycięstwa w grze Codename: Panzers – Faza pierwsza! W tej strategii czeka na Ciebie w pełni trójwymiarowy teren, trzy niezwykle ciekawe kampanie i historyczny realizm. Kontroluj przebieg bitew i patrz, jak Twoje oddziały prą naprzód – po zwycięstwo! Codename: Panzers – Faza pierwsza to wyjątkowa strategia czasu rzeczywistego, która doskonale oddaje realia pola walki z czasów drugiej wojny światowej.
Źródło opisu: Cenega

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Jacek Lecznar Generał Heinz Guderian
CDP Faza pierwsza Jacek Lecznar (Generał Heinz Guderian)
  • CDP Faza pierwsza Jacek Lecznar (Generał Stainer)
    Generał Stainer
  • Generał Friedrich Paulus
  • Radziecki porucznik
  • Amerykański generał
Maciej Słota Franz Günter
CDP Faza pierwsza Maciej Słota (Franz Günter )
  • CDP Faza pierwsza Maciej Słota (Niemieccy piloci)
    Niemieccy piloci
  • James Barnes
  • Gaspar Tavaszi
Jacek Zięba-Jasiński Walter von Grobel
CDP Faza pierwsza Jacek Zięba-Jasiński (Walter von Grobel)
Hans von Grobel
CDP Faza pierwsza nie wiem (Hans von Grobel)

Linki zewnętrzne