FANDOM

Conflict: Denied Ops – komputerowa gra typu first-person shooter z 2008 roku stworzona przez studio Pivotal Games, stanowiąca piątą odsłonę serii Coflict. W Polsce wydana 22 lutego 2008 roku przez firmę Cenega, będącą również zleceniodawcą dubbingu. W wersji polskiej dostępne jest wyłącznie wydanie na komputery osobiste, podczas gdy wersje na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 wydane zostały w oryginale.

Fabuła

Jesteś członkiem SAD, specjalnej jednostki paramilitarnej CIA, uznawanej na świecie za jedną z najlepiej wyszkolonych i skutecznych. Weźmiesz udział w najbardziej tajnej operacji, od sabotażu po wojnę partyzancką, często daleko na tyłach wroga. Wszystko po to, aby zapobiec zagrożeniu nuklearnemu ze strony państw Trzeciego Świata.

Conflict: Denied Ops umożliwi Ci wzięcie udziału w zapierającej dech akcji, która rzuci bohaterów w wir wydarzeń na trzech kontynentach. Sensacyjna fabuła zapewni rywalizację z niebezpiecznymi i kompletnie zdeprawowanymi ludźmi, którzy chcą kontrolować handel bronią atomową.
Źródło opisu: Cenega

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Lincoln Graves
CDO - 2
Reggie Lang
CDO - 1

Linki zewnętrzne