FANDOM

Conflict: Desert Storm – Pustynna burza (org. Conflict: Desert Storm) – taktyczna gra akcji stworzona przez studio Pivotal Games. Polskiej wersji językowej doczekała się jedynie wersja na komputery osobiste wydana przez Licomp EMPiK Multimedia 26 września 2002 roku. Kilka lat później prawa do dystrybucji tytułu przejęła firma Cenega (mimo że na pudełku znajduje się wyłącznie informacja o polskich napisach).

Fabuła

Ranek 2 sierpnia 1990 roku, godzina 5 czasu lokalnego. 300 tysięcy żołnierzy irackich atakuje terytorium Kuwejtu.

Tak mogła rozpocząć się Wojna w Zatoce. I tak właśnie rozpoczyna się akcja Conflict: Desert Storm, najnowszej produkcji studia Pivotal Games oraz firmy SCI.

Po nieudanych negocjacjach, opozycyjna koalicja postanawia przygotować kontroofensywną operację pod kryptonimem Desert Storm. Ma ona przynieść decydujące zwycięstwo z siłami wroga dzięki zastosowaniu skrupulatnych i bardzo szczegółowych planów akcji, najlepszemu przygotowaniu jednostek oraz śmiałemu wykonaniu. Podstawą sukcesu akcji są Elitarne Oddziały Specjalne (Elite Special Forces) – czteroosobowe grupy wyszkolonych i przygotowanych na wszystko żołnierzy.

Jako najlepszy z najlepszych, wchodzisz w skład elitarnego oddziału do zadań specjalnych – brytyjskiego SAS lub amerykańskiego Delta Force. Twój zespół to najwyższej klasy eksperci: materiały wybuchowe i broń ciężka, infiltracja terenu, elektronika oraz strzelanie precyzyjne – każdy jest w czymś najlepszy.

Przerzucają was na terytorium wroga, w nieznane tereny, gdzie możesz polegać tylko na sile i wiedzy swojej drużyny. Użyj wszystkich dostępnych taktyk walki, wykorzystaj siłę broni, by z sukcesem wykonać misje. Operacje są tak samo nieprzewidywalne, jak i niebezpieczne. Od obrony do ataku, przez rozległą pustynie, fabryki, bunkry, miasta... wszędzie będziesz musiał wypełniać swoje misje.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Muzyczne Studio Produkcyjne SPOT Realizacja nagrań

Obsada

Dowódca
Dowódca - CDS
Alfa 2
Alfa 2 - CDS
Voodoo 3
Voodoo 3 - CDS
Żołnierz w intrze #1
Żołnierz 1 - CDS
Żołnierz w intrze #2
Żołnierz 2 - CDS

Linki zewnętrzne