FANDOM

Conquest: Wojny pogranicza (ang. Conquest: Frontier Wars) – strategiczna gra komputerowa z gatunku science-fiction stworzona przez Fever Pitch Studios, przeznaczona na komputery osobiste.

Gra na polskim rynku zadebiutowała 18 marca 2002 roku dzięki firmie Play-It.

Opis gry

Conquest: Frontier Wars to polska wersja językowa strategii czasu rzeczywistego stworzona przez twórcę klasycznej serii Wing Comamnder - Erica Petersona. Minęło ponad 200 lat i ludzkość wynalazła właśnie bramy podprzestrzenne, ucząc się jak między nimi nawigować. Bramy te łączą galaktyki i układy słoneczne i pozwalają na lot poprzez cały wszechświat. Wkrótce po odkryciu potężnych, kosmicznych czarnych dziur jeden z Twoich pojazdów badawczych nagle znalazł się w środku galaktycznej wojny. Wtedy urwał się kontakt z dowodzoną przez Ciebie flotą, która dołącza do epickiej bitwy o dominację w galaktyce. Twoim celem jako dowódcy w Wojnach Granicznych jest eksploracja i zabezpieczanie każdego sektora galaktyki jeden po drugim. Poznaj technologie i taktyki trzech walczących ras i kontroluj strategiczne czarne dziury. Utrzymaj cenne linie dostawcze i stwórz imperium złożone z setek unikalnych jednostek, by uzyskać całkowitą kontrolę nad galaktyką.
Źródło opisu: Merlin

Ekipa

Twórca Funkcja
GMS Records Realizacja nagrań

Obsada

Zbigniew Konopka Admirał Tackwhether Hawkes Clive Revill
Zbigniew Konopka - CWP
Roch Siemianowski Admirał William Halsey Mike Costello
Roch Siemianowski - CWP
Mikołaj Klimek Członek załogi
Mikołaj Klimek - CWP
Beata Łuczak Członkini załogi
Beata Łuczak - CWP

Multimedia

Linki zewnętrzne