FANDOM

Crackdown (2007) – gra akcji widziana z perspektywy trzeciej osoby stworzona przez firmę Realtime Worlds, przeznaczona na konsolę XBOX 360.

Gra w Polsce zadebiutowała 23 lutego 2007 roku, dzięki firmie CD Projekt.

W 2010 powstała kontynuacja gry, Crackdown 2.

Opis gry

Crackdown to gra akcji ukazana z perspektywy trzeciej osoby. Rozgrywka toczy się w metropolii, w której trzy gangi: Rosjan, Azjatów i Hiszpanów toczą zażartą wojnę. Gracz kieruje postacią specjalnego superagenta wyposażonego nie tylko w szeroki wachlarz broni, ale i supermoce. Celem postaci jest zgładzenie szefów grup przestępczych, aby w mieście znów zapanował spokój. Kolejność misji jest dowolna i zależy wyłącznie od użytkownika. Miasto jest bardzo duże i stanowi jedną całość. Smupermoce postaci to między innymi skakanie na wielkie odległości, niezwykła szybkość czy super siła. Bohater może również korzystać z szerokiego asortymentu broni oraz prowadzić pojazdy. Ponadto supersiła umożliwia użycie jako broni wielu z setek interaktywnych obiektów znajdujących się na ulicach miasta. Grafika gry w pełni wykorzystuje możliwości konsoli Xbox 360. Program posiada tryb rozgrywki wieloosobowej dla dwóch graczy, w którym współpracują oni wypełniając kolejne misje.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Mediamarkt.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Amadeusz Studio Realizacja nagrań

Obsada

Maciej Słota Narrator
Maciej Słota - Crackdown

Linki zewnętrzne