FANDOM

Dark Fall 3: Zagubione dusze (ang. Dark Fall 3: Lost Souls) – brytyjska gra przygodowa autorstwa Darkling Room, trzecia część serii Dark Fall.

Opis gry

Trzecia część mrożącego krew w żyłach cyklu Dark Fall - gier przygodowych typu point&click, utrzymanych w konwencji mrocznego horroru. Mija 5 lat od kiedy zaginęła Amy Haven. Inspektor policji, który nie odnalazł wówczas Amy, powraca na dworzec kolejowy oraz do hotelu w znanym z części pierwszej miasteczku Dowerton. W ciemnościach opuszczonych i zniszczonych obiektów czają się wrogowie i szereg mrocznych tajemnic do rozwiązania. Bądź czujny na każdym kroku i nigdy nie obracaj się plecami w stronę ciemności oraz czegoś czającego się tam. Czegoś złego, nieznanego i wygłodniałego?

Poza nową, wciągającą fabułą jaką oferuje Dark Fall 3: Zagubione Dusze, w grze został zastosowany nowy silnik graficzny, pozwalający na niemal nieograniczoną eksplorację lokacji i sporą interakcję ze znajdującymi się w nich przedmiotami czy elementami otoczenia. Ważną rolę w rozgrywce pełni światło, które okazuje się najlepszą bronią w walce z koszmarami czyhającymi w ciemnościach. Całość oprawy wizualnej utrzymana jest w mrocznym tonie, co w połączeniu z równie depresyjną i mroczną oprawą audio buduje wszechobecne uczucie zaszczucia i strachu.

Dark Fall 3: Zagubione Dusze, podobnie jak poprzednie części korzysta ze sprawdzonego interfejsu point&click, zaś istotą samej rozgrywki jest rozwiązywanie kolejnych łamigłówek i zagadek, czy to przy wykorzystaniu znalezionych przedmiotów, czy tez faktów i informacji.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Teatr Polskiego Radia Realizacja nagrań

Obsada

Piotr Wasiak Inspektor
D3 ZD Inspektor
Krzysztof Domański Pan Szkielet Jonathan Boakes
D3 ZD Szkilet
Michał Dziwniel Duch Jonathan Boakes
D3 ZD Duch
Zuzanna Dziwniel Gloria Grable Lorraine Marsh
D3 ZD Gloria
Julia Komińczyk Amy Haven Emma Harry
D3 ZD Amy Haven
Rafał Korytkowski Pracownik hotelu Jonathan Boakes
D3 ZD Pracownik
Paweł Krucz Andrew Verney Philip Philippou
D3 ZD Krucz
Agnieszka Szóstak Matylda Fly Emma Harry
D3 ZD Matilda Fly
Karina Kalinowska Telefonistka
D3 ZD Telefonistka
Edyta Korytkowska Ellen Haven
D3 ZD Ellen Haven
Tomasz Wasiuk Lekarz
D3 ZD Lekarz

Linki zewnętrzne