FANDOM

Delta Force: Xtreme – gra akcji typu first person-shooter, piąta gra z serii Delta Force.

Opis gry

Opracowana na najnowszej technologii gra Delta Force: Xtreme jest powrotem klasycznej serii Delta Force. Jako członek elitarnej jednostki Delta Force weź udział w ponad 60 szaleńczych misjach zarówno dla pojedynczego, jak i wielu graczy. Znajdziesz tu zadania z oryginalnej wersji gry, nowe mapy, statystyki oraz wiele innych udoskonaleń. Przetestuj swoją umiejętność walki bezpośredniej i na dystans na ponad 60 etapach. Jako członek elitarnej jednostki Delta Force weź udział w ponad 20 udoskonalonych graficznie misjach dla pojedynczego gracza - najlepszych z oryginalnej wersji Delta Force. Dodatkowe misje dla pojedynczego gracza stworzone specjalnie dla edycji Delta Force: Xtreme rzucają nowe wyzwania dla zaprawionych w boju Operatorów Delta. Walcz wraz z przyjaciółmi w ponad 25 misjach trybu kooperacji. Ponad 20 poziomów gry wieloosobowej, w tym: Deathmatch, Król Wzgórza, Drużynowy Król Wzgórza, Drużynowy Deathmatch i Walka o Flagę. Graj poprzez NovaWorld? - do 32 graczy jednocześnie.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Jakub Radzimiński Tłumaczenie

Obsada

Adam Bauman Dowódca
Delta Force Xtreme Adam Bauman (Dowódca 1)
Tomasz Borkowski Główny bohater
Delta Force Xtreme Tomasz Borkowski (Główny bohater)
Mariusz Krzemiński Zakładnik
Delta Force Xtreme Mariusz Krzemiński (Zakładnik)
Łukasz Lewandowski Dowódca
Delta Force Xtreme Łukasz Lewandowski (Dowódca 2)
Paweł Szczesny Dowódca oddziału
Delta Force Xtreme Paweł Szczesny (Dowódca oddziału)

Linki zewnętrzne