FANDOM

Destiny 2 (2017) – gra akcji typu first-person shooter autorstwa Bungie Software, kontynuacja gry Destiny z roku 2014, przeznaczona na konsolę PlayStation 4, XBOX One i pecety.

Premiera gry na konsole stacjonarne odbędzie się 6 września 2017 roku, zaś premiera na komputerach osobistych jest zaplanowana na 24 października tego samego roku. Za dystrybucję w Polsce odpowiada CDP.

Fabuła

Destiny 2 to gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, będąca rozwinięciem poprzedniczki – wielokrotnie nagradzanej i cieszącej się popularnością na całym świecie gry Destiny. Dzięki niesamowitej, wciągającej historii i nowemu otwarciu dla wszystkich graczy Destiny 2 stanowi wyjątkowo atrakcyjną propozycję zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych graczy.

Ludzkość padła ofiarą inwazji Czerwonego Legionu, armii dowodzonej przez bezwzględnego Lorda Ghaula. Ghaul odebrał Strażnikom moc i zmusił tych, którzy przetrwali, do ucieczki. Gracze wyruszą w podróż po naszym Układzie Słonecznym i odkryją potężny arsenał broni oraz nowe, niszczycielskie umiejętności. Aby pokonać Czerwony Legion i zmierzyć się z Ghaulem, będą musieli zjednoczyć bohaterów ludzkości i wspólnie z nimi stanąć do walki o odzyskanie domu.
Źródło opisu: Muve.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio PRL Realizacja nagrań

Obsada

Przemysław Glapiński Cayde-6 Nathan Fillon
Przemysław Glapiński - Destiny2
Grzegorz Kwiecień Komandor Zawala Lance Reddick
Grzegorz Kwiecień - Destiny2
Zofia Zborowska Ikora Rey Gina Torres
Zofia Zborowska - Destiny2

Multimedia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki