FANDOM

Doom VFR – komputerowa przygodowa gra first-person shooter z 2017 roku stworzona przez studio id Software na platformy Microsoft Windows i PlayStation 4, będąca spin-offem o rok wcześniejszego Doom. Światowa i polska premiera na wszystkich platformach docelowych miała miejsce 1 grudnia 2017 roku.

Polska wersja, poza samymi dialogami, obejmuje również elementy interfejsu – zarówno wszelkie menu, jak i teksty pojawiające się na monitorach czy dotykowych ekranach. W oryginale pozostawione zostały tekstury oraz napisy końcowe. Za polską lokalizację odpowiedzialny jest światowy wydawca gry, firma Bethesda Softworks, podczas gdy Cenega jest jedynie jej dystrybutorem na terenie Polski.

Fabuła

Doom VFR przenosi szybką i brutalną rozgrywkę, którą tak kochają fani serii, w wirtualną rzeczywistość. Wejdź w korytarze obiektu UAC na Marsie i zanurz się w głębinach Piekła. Wystaw swoje umiejętności na próbę w zażartej walce i przy rozwiązywaniu niełatwych zagadek. Graj jako cybernetyczny ocalały aktywowany przez UAC, by walczyć z demoniczną inwazją, utrzymać porządek i zapobiec katastrofie w obiekcie na Marsie. Siej zniszczenie wśród armii demonów, eksplorując przy tym niezwykły świat gry Doom i wchodząc z nim w interakcję z zupełnie nowej perspektywy.

Akcja toczy się wkrótce po demonicznej inwazji na marsjański obiekt badawczy UAC. Jesteś ostatnim znanym ocalałym człowiekiem... ale w końcu giniesz. Zgodnie ze ściśle tajnymi procedurami operacyjnymi UAC, twoja świadomość zostaje przeniesiona do sztucznej matrycy mózgowej. Twoje zadanie: przywrócić stabilność operacyjną i wykorzystać wszelkie możliwe środki do powstrzymania demonicznej inwazji.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Brak danych

Linki zewnętrzne

Bethesda
Doom Doom³DoomDoom VFR
Quake Quake 4Enemy Territory: Quake Wars
The Elder Scrolls The Elder Scrolls V: Skyrim (Dawnguard - Hearthfire - Dragonborn) • The Elder Scrolls: Legends
Pozostałe BrinkDishonored 2Dishonored: Death of the OutsiderFallout 3PreyRAGERogue WarriorSea Dogs: Piraci