FANDOM

Dungeon Keeper – strategiczna gra komputerowa stworzona przez studio Bullfrog Productions wydana w Polsce przez IPS Computer Group 26 czerwca 1997 roku. 31 grudnia 1998 ukazał się pakiet Dungeon Keeper Gold zawierający podstawę gry i rozszerzenie The Deeper Dungeons.

Fabuła

W grze Bullfrog Productions nie wcielamy się jednak w takiego właśnie super rycerza, lecz w demonicznego władcę lochów, który stara się chronić swe włości przed zakusami innych władców oraz szukającymi sławy śmiałkami.

W tym celu musimy rozbudowywać nasze podziemia i wydzielać w nich miejsce dla różnych specyficznych komnat, jak np. sala tortur, sala treningowa, kurnik itp. Wszystko to by uczynić je doskonalszymi i zjednać sobie przychylność nowych, coraz bardziej bezwzględnych potworów. Równocześnie musimy zatroszczyć się o aspekt ekonomiczny, szukając nowych pokładów złota i diamentów, które będą stanowić żołd dla podległych nam stworzeń. Podczas rozgrywki należy też zadbać o stały rozwój technologiczny, który zagwarantuje nam wiele pomocnych gadżetów, jak pułapki, zapadnie, wzmocnione drzwi itd.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Janusz Mrzigod Tłumaczenie

Obsada

Jacek Czyż Mentor Richard Ridings
Jacek Czyż - DK1
Jacek Sołtysiak Lektor Dene Carter
Jacek Sołtysiak - DK1

Linki zewnętrzne