FANDOM

Elex – gra komputerowa typu RPG autorstwa Piranha Bytes, przeznaczona na pecety i konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry z dubbingiem na wszystkie platformy docelowe jest zapowiedziana na wrzesień 2017 roku.

Fabuła

Akcja gry osadzona jest w mrocznym, postapokaliptycznym uniwersum, gdzie współistnieją obok siebie zaawansowana technologia oraz magia. Elex przenosi graczy na planetę Magalan, w którą wiele lat wcześniej uderzył meteoryt. Katastrofa doprowadziła do zniszczenia kwitnącej tam cywilizacji; na jej zgliszczach powstał nowy świat, zaludniony przez potomków nielicznych ocalałych. Wraz z meteorytem na Magalan przybyło jednak coś jeszcze – tajemniczy pierwiastek, tytułowy elex. Służy on do produkcji uzbrojenia oraz stosowania magicznych umiejętności, ale jego używanie niesie ze sobą także efekt uboczny – jego posiadacze powoli tracą ludzkie odczucia. Mimo to o złoża surowca toczą się nieustanne walki. Nowe społeczeństwo Magalan podzieliła się na kilka obozów. Najmocniejszy z nich stanowią tak zwani Albowie, frakcja o imperialistycznych zapędach, która na skutek nadużywania eleksu zatraciła człowieczeństwo i kieruje się wyłącznie własnymi interesami. Do walki z Albami stają trzy inne grupy: dążący do harmonii z naturą Berserkerzy, zaawansowani technologicznie Klerycy, a także stroniący od reszty świata Banici. W Elex przygodę rozpoczynamy jako generał Albów, zdradzony przez swoich pobratymców i pozostawiony na pastwę losu. Bohater szczęśliwie przeżywa zdradę towarzyszy i budzi się w obozie Berserkerów, nie pamiętając wydarzeń ze swojej przeszłości. Od tego momentu gracz może pokierować jego losami – przemierzając świat, wykonując zadania i wreszcie sprzymierzając się z Berserkerami, Klerykami lub Banitami. Każda ze stron konfliktu ma inny pomysł na przyszłość i próbuje zrealizować pewne plany, a w zamian za pomoc oferuje różnego rodzaju nagrody: od magii, przez niekonwencjonalną broń, aż po potężną technologię.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Adam Bauman
Piotr Bąk
Andrzej Blumenfeld
Jarosław Boberek
Tomasz Borkowski
Artur Dziurman
Zbigniew Konopka
Przemysław Nikiel
Anna Sroka-Hryń
Adam Szyszkowski
Mirosław Zbrojewicz
Piotr Zelt

Linki zewnętrzne

  • Elex w bazie GRY-Online.pl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki