FANDOM

FIFA 11 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3, będąca dwudziestą piątą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem wydana ma zostać na wszystkich platformach docelowych, a jej premiera w Polsce miała miejsce 1 października 2010 roku.

Opis gry

W tej edycji autorzy starali się wyeliminować niedociągnięcia poprzedniczki (m.in. wykonywane jak po sznurku podania i zbyt łatwe loby), a także położyć szczególny nacisk na kwestię rozwoju piłkarzy. W związku z powyższym powołano do życia system Personality Plus, mający odzwierciedlić cechy zawodników w ich zachowaniu na boisku. Dotyczy to w szczególności problemu przekładania się atrybutów piłkarzy na ich zdolności do oddawania celnych strzałów czy wykonywania precyzyjnych podań. W tej edycji FIF-y twórcy jeszcze bardziej podkreślili różnicę w jakości zagrań, jakie wykonują futbolowi gwiazdorzy (mający ponad 90 punktów w statystykach) i najmniej utalentowani kopacze (30 punktów i mniej). Wiele uwagi poświęcono też bramkarzom, którzy bardziej realistycznie oceniają trajektorię lotu piłki i przy strzałach z rzutu wolnego dają się zmylić rykoszetem.
Źródło opisu: GRY-Online.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
FIFA11 D.Szpakowski (Komentator)
Włodzimierz Szaranowicz Komentator
FIFA11 W.Szaranowiczi (Komentator)

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19