FANDOM

FIFA 14 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3, będąca trzydziestą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem wydana ma zostać na wszystkich platformach docelowych, a jej premiera w Polsce miała miejsce 9 września 2013 roku.

Fabuła

Wejdź w świat wielkiego footballu, zagraj największymi światowymi klubami, na najwspanialszych stadionach świata. W FIFA 14 każdy może stać się drugim Messim. Poczuj na własnej skórze, co znaczą emocje i rywalizacja. Zagraj w FIFE 14, z profesjonalnym polskim komentarzem sportowym. Poczuj się jak na prawdziwym stadionie piłkarskim! Tegoroczna edycja serii wprowadza szereg nowości i usprawnień, dzięki którym prowadzona za jej pośrednictwem rozgrywka jeszcze bardziej upodobni się do prawdziwej, sportowej rywalizacji. FIFA 14 to doskonała zabawa dla pojedyńczego gracza, jak również świetna rozrywka rodzinna czy pretekst do spotkania ze znajomymi. Mnogość trybów zabawy dedykowanych zarówno rozgrywce w pojedynkę, jak również poprzez online, czyni najnowszą produkcję EA Sports kompletną i oferującą najwspanialsze piłkarskie doświadczenie odsłoną serii FIFA w dziejach.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora (Merlin.pl)

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
FIFA14 D.Szpakowski (Komentator)
Włodzimierz Szaranowicz Komentator
FIFA14 W.Szaranowiczi (Komentator)

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19