FANDOM

FIFA 15 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na platformy Microsoft Windows, Xbox 360 i PlayStation 3, będąca trzydziestą drugą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem wydana ma zostać na wszystkich platformach docelowych, a jej premiera w Polsce miała miejsce 23 września 2014 roku.

Jest to ostatnia edycja, w której współkomentatorem jest Włodzimierz Szaranowicz, do następnej edycji został przygotowany nowy komentarz.

Fabuła

Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym graczem, czy też zahartowanym w wielu meczach weteranem, FIFA 15 na pewno przypadnie Ci do gustu. Dzięki możliwościom silnika Ignite wszystko w grze wygląda dużo lepiej i sprawia wrażenie żywcem wyjętego ze świata prawdziwej piłki. Dzięki temu mogliśmy umieścić w grze realistycznych piłkarzy i żyjące stadiony. Rozgrywaj mecze z wymagającym przeciwnikiem kierowanym przez zaawansowaną SI, sprawdź się w starciu z innymi graczami online lub spróbuj swoich sił w kierowaniu zespołem i stwórz swój wymarzony skład w Ultimate Team. Jednym słowem gra FIFA 15 ma wszystko, czego może pragnąć miłośnik piłki nożnej.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
FIFA15 D.Szpakowski (Komentator)
Włodzimierz Szaranowicz Komentator
FIFA15 W.Szaranowicz (Komentator)

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19