FANDOM

FIFA 16 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na na platformy Microsoft Windows, Xbox One i PlayStation 4, będąca trzydziestą trzecią (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem wydana ma zostać na wszystkich platformach docelowych, a jej premiera w Polsce miała miejsce 22 września 2015 roku.

Na potrzeby tej edycji został przygotowany całkowicie nowy komentarz wykorzystywany w rozgrywce.

Fabuła

W grze FIFA 16 możesz tworzyć więcej magicznych chwil niż w poprzednich odsłonach serii. Dzięki lepszej kontroli nad środkiem pola, usprawnionej grze w defensywie, większej liczbie gwiazd piłki i nowemu sposobowi zabawy pamiętny będzie każdy mecz. Zbuduj zespół swoich marzeń w FIFA Ultimate Team lub zagraj dowolną spośród 12 dostępnych kobiecych reprezentacji narodowych dostępnych po raz pierwszy w historii serii FIFA, w tym Niemkami, Amerykankami, Francuzkami, Szwedkami, Angielkami, Brazylijkami i innymi. FIFA 16 wprowadza wiele nowości na całym boisku, aby zapewnić jak najbardziej realistyczną symulację piłki nożnej.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
FIFA16 D.Szpakowski (Komentator)
Jacek Laskowski Komentator
FIFA16 J.Laskowski (Komentator)

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19