FANDOM

FIFA 18 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na na platformy Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 i Nintento Switch, będąca trzydziestą piątą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Z polskim dubbingiem na wszystkich platformach docelowych wydana została 29 września 2017 roku.

Podobnie jak w FIF-ie 17, polski dubbing obejmuje jedynie komentarze do meczów, podczas gdy tryb fabularny opatrzony został napisami.

Fabuła

Osobowość piłkarzy. Po raz pierwszy w historii serii rzeczywiste ruchy, wymiary i atrybuty piłkarzy decydują o tym, jak zawodnik będzie się zachowywał w grze, dzięki czemu każdy może naprawdę wejść w skórę najlepszych na świecie. W grze FIFA 18 od razu poznacie słynny sprint Ronaldo, fantastyczne zwroty Sterlinga i charakterystyczne ruchy ramion Robbena.

Droga do sławy: Powrót Huntera. Po oszałamiającym pierwszym sezonie w Premier League, Hunter przyciągnął zainteresowanie najlepszych klubów świata i jest skłonny rozważyć wszystkie możliwości. Podejmuj decyzje wpływające na przebieg kariery Huntera oraz jego relacje z innymi postaciami tak na boisku, jak i poza nim. Teraz możesz też spersonalizować wygląd Aleksa i wybrać jego fryzurę, tatuaże, ubranie, a nawet wybrać silniejszą nogę młodego Anglika, aby go lepiej dopasować do swojego stylu gry.

FIFA Ultimate Team. Zbuduj zespół swoich marzeń z tysięcy piłkarzy dostępnych w najpopularniejszym trybie gry FIFA. Najlepsi z najlepszych wkraczają do FIFA 18 w postaci IKON FUT. Graj największymi legendami piłki, takimi jak Ronaldo Nazário, Maradona czy Pelé. Poznaj nowe codzienne zadania, rywalizuj co tydzień o nagrody w trybie Squad Battles i oglądaj mecze najlepszych graczy świata na kanale Mistrzostw!
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
FIFA18 D.Szpakowski (Komentator)
Jacek Laskowski Komentator
FIFA18 J.Laskowski (Komentator)

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19