FANDOM

FIFA 19 – komputerowa gra sportowa stworzona przez studio EA Sports na na platformy Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360, PlayStation 3 i Nintento Switch, będąca trzydziestą szóstą (licząc spin-offy) odsłoną serii FIFA. Gra została udostępniona 20 września 2018 roku wszystkim abonentów Origin Access i EA Access w ramach testów, zaś oficjalna premiera gry odbędzie się 28 września tego samego roku.

Po raz pierwszy w historii obok komentarza meczowego polskiego dubbingu doczekał się także fabularny tryb „Droga do sławy”.

Fabuła

Gra EA Sports FIFA 19 wykorzystuje silnik Frostbite, by zapewnić mistrzowskie wrażenia tak na boisku, jak i poza nim. Wzbogacona o prestiżowe rozgrywki UEFA Champions League, gra oferuje lepsze narzędzia, dzięki którym zapanujesz nad każdą chwilą na boisku i zyskasz wiele nowych możliwości zabawy. FIFA 19 zawiera dramatyczną kulminację przygód Aleksa Huntera w trybie „Droga do sławy: Mistrzowie”, nowy sposób gry w niezmiennie popularnym trybie FIFA Ultimate Team i inne atrakcje. W grze FIFA 19 rodzą się mistrzowie.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Dariusz Szpakowski Komentator
Jacek Laskowski Komentator
„Droga do sławy: Mistrzowie”
Otar Saralidze Alex Hunter Tomiwa Edun
Waldemar Barwiński
Izabella Bukowska-Chądzyńska
Przemysław Glapiński
Karolina Kalina-Bulcewicz
Jakub Kamieński
Stefan Knothe
Szymon Kuśmider
Wojciech Paszkowski
Monika Węgiel-Jarocińska
Przemysław Wyszyński

Linki zewnętrzne

FIFA logo
Seria FIFA FIFA 06FIFA 07FIFA World Cup 2006FIFA 08FIFA 09FIFA 10FIFA 11FIFA 12FIFA 13FIFA 14FIFA 15FIFA 16FIFA 17FIFA 18FIFA 19