FANDOM

Frasier – amerykański serial komediowy emitowany pierwotnie w latach 1993–2004. Dubbing do nieznanej liczby odcinków zlecony został przez telewizję Telewizję Polską, która mimo jego popularności po kilku seriach zastąpiła go wersją lektorską.

Fabuła

Amerykański serial komediowy, który przedstawia życie psychiatry, prezentera radiowego programu poświęconego ludzkim problemom, doktora Frasiera Crane’a. Bostoński psychiatra rozpoczął nowe życie w Seattle. Teraz jest pracownikiem popularnej stacji radiowej, gdzie prowadzi własną audycje, dzięki której może podzielić się swoją rozległa wiedzą ze słuchaczami.

Większość scen serialu rozgrywanych jest w studiu radiowym, mieszkaniu Frasiera i kawiarni Café Nervosa, gdzie Frasier spotyka się ze swym bratem. Także apartament Nielsa jest sceną wielu epizodów. Każdy z odcinków serialu jest zamkniętą całością skupiającą się nad jednym zdarzeniem. 22-minutowy odcinek podzielony jest na szereg wyraźnie oddzielnych kilkuminutowych scen, posiadających własny tytuł, często będący ironicznym komentarzem. W całości jednak fabuła serialu zmierza w określonym kierunku posiadając kilka charakterystycznych motywów przewodnich.
Źródło opisu: aleSeriale.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Master Film Realizacja nagrań
Telewizja Polska Agencja Filmowa
Elżbieta Jeżewska Reżyseria (Master Film)
Maria Horodecka
Andrzej Bogusz Reżyseria (TVP Agencja Filmowa)
Dariusz Dunowski Dialogi (Master Film)

Obsada

Ewa Kania-Grochowska
Wojciech Wysocki
Włodzimierz Press

Linki zewnętrzne