FANDOM

Giants: Obywatel Kabuto (ang. Giants: Citizen Kabuto) – komputerowa gra akcji stworzona przez studio Planet Moon Studios.

Fabuła

Gra akcji z dużą ilością elementów zaczerpniętych z innych gatunków gier np. znane z gier RTS zarządzanie surowcami i budowanie budynków, czy wyścigi wodnych skuterów, nawiązujące do najlepszych tytułów tego gatunku. Oferuje kilkadziesiąt misji, w których przyjdzie nam zmierzyć się, z zastępami potężnej królowej Saffo, w walce o wolność rasy Bystrzaków. Pełna humoru historia pozwala przeżyć z bohaterami gry, wiele godzin wspaniałej przygody.

Akcja gry umiejscowiona została na dryfującej w przestrzeni kosmicznej planecie o nazwie PLANET MOON, a dokładniej na znajdującej się na niej, rajskiej wyspie otoczonej ciepłym oceanem. Wyspę tę zamieszkuje olbrzymi stwór Kabuto. Został on stworzony przez Raiki, żeńskie mieszkanki planety, aby obronić je przed wszelkiego rodzaju grożącymi im niebezpieczeństwami. Zbuntował się jednak i jego stwórczynie musiały przenieść się z powrotem do mórz otaczających wyspę. Trzecią stronę konfliktu stanowią Mekowie, kosmiczni awanturnicy, którzy awaryjnie wylądowali na planecie i zostają wciągnięci w konflikt na rajskiej wyspie.
Źródło opisu: GRY-OnLine

Ekipa

Twórca Funkcja
Albion Localisations Tłumaczenie

Obsada

Jacek Braciak Reg
Jacek Braciak - Giants (Reg)
Wojciech Machnicki Tata Timmy’ego
Wojciech Machnicki - Giants (Tata)
Gordon
Wojciech Machnicki - Giants (Gordon)
Ryszard Olesiński Baz
Ryszard Olesiński - Giants (Baz)
Dziadunio Burszuras
Ryszard Olesiński - Giants (Burszuras)
Andrzej Precigs Toby ZX-81
Andrzej Precigs - Giants
Paweł Szczesny Yan, Bystrzak Samuraj
Paweł Szczesny - Giants
Delfi
Delfi - Giants
  • Saffo - Giants
    Saffo
  • Żona Rega - Giants
    Żona Rega

Linki zewnętrzne