FANDOM

Gorasul: Dziedzictwo smoka (niem. Gorasul: Das Vermächtnis des Drachens, ang. Gorasul: The Legacy of the Dragon) – komputerowa gra fabularna stworzona przez studio Silver Style.

Fabuła

Gorasul: Legacy of the Dragon jest to izometryczna gra cRPG osadzona w mrocznym i tajemniczym świecie, opowiadająca historię Roszondy, bohatera powołanego do życia przez magicznego smoka. Smok wziął pod swoją opiekę małego chłopca, którego wychowywał od dziecka, a gdy ten dorósł, od swego przybranego ojca otrzymał dar magii oraz smoczy charakter. Zamieszkały świat zaatakowany został przez demona z innego wymiaru, który postanowił go zniszczyć. W czasie wojny Roszonda wyrósł na największego bohatera na świecie. Jego smocza magia i moc pomagały mu przeżyć nawet najgorsze niebezpieczeństwo. Oprócz niego czas zniszczeń przetrwało tylko kilku magów, którzy przygarnęli mieszkańców zniszczonych osad, zapewniając im bezpieczeństwo. Roszonda zginął broniąc dobra i walcząc ze złem, jednak nie było mu dane długo odpoczywać. Świat ponownie znalazł się w potrzebie, a nieśmiertelna dusza Roszondy przeniosła się w nowe ciało, którym kierując ponownie musimy zmierzyć się ze złem.
Źródło opisu: Materiały prasowe dystrybutora

Ekipa

Twórca Funkcja
Paweł Pisarzewski Tłumaczenie
Paweł Składanowski Kierownictwo produkcji polskiej wersji językowej

Obsada

Marek Obertyn Narrator
Marek Obertyn - Gorasul (Narrator)
Roszondas
Marek Obertyn - Gorasul (Roszondas)

Multimedia

Linki zewnętrzne