FANDOM

Jeszcze dzień życia (ang. Another Day of Life, hiszp. Un día más con vida) – dokumentalny film animowany kooprodukcji hiszpańsko-polsko-niemiecko-belgijsko-węgierskiej bazujący na książce Ryszarda Kapuścińskiego pod tym samym tytułem, w reżyserii Damiana Nenowa i Raúla de la Fuentego. Dubbing do filmu został zlecony przez Next Film na potrzeby dystrybucji kinowej.

Fabuła

Film Damiana Nenowa i Raula de la Fuente opowiada historię pozostawionego samemu sobie dziennikarza, piszącego reportaż o wojnie domowej w Angoli w przededniu odzyskania niepodległości w 1975 roku. Podczas wyprawy reporter zdaje sobie sprawę, że jest świadkiem wydarzeń, których znaczenie będzie wymagać wyjścia poza rolę obserwatora. By opowiedzieć historię Angoli sam będzie musiał stać się jej częścią. Czy reporter relacjonujący z linii frontu może chwycić za broń lub zataić sensacyjne odkrycie dla dobra wyższej sprawy? Kapuściński, jeden z najczęściej tłumaczonych polskich pisarzy, był idealistą, przyjacielem przegranych i rewolucji. Jego wrażliwość na los pokrzywdzonych i nieugiętość w dążeniu do opowiedzenia prawdy pchała go w najbardziej niebezpieczne rejony świata. W Angoli spotkał się z okrucieństwem, które nim wstrząsnęło i odmieniło na zawsze.
Źrodło opisu: Next Film

Ekipa

Twórca Funkcja
Jeszcze nieogłoszona

Obsada

Marcin Dorociński Ryszard Kapuściński Mirosław Haniszewski
Tomasz Ziętek Farrusco Tomasz Ziętek
Olga Bołądź Carlota Olga Bołądź
Arkadiusz Jakubik Quieroz Vergil Smith

Multimedia

Linki zewnętrzne