FANDOM

Miasteczko Twin Peaks: Ogniu, krocz ze mną (ang. Twin Peaks: Fire Walk with Me) – amerykański dramat grozy z 1992 roku w reżyserii Davida Lyncha, zrealizowany na podstawie serialu Miasteczko Twin Peaks. Dubbing do filmu zlecony został w latach 90. przez Canal+, który jako jedyny emitował go w takiej wersji. Premiera wersji z dubbingiem miała miejsce na antenie stacji w 1995 roku.

Fabuła

Twin Peak: Ogniu, krocz za mną to prequel zrealizowanego przez Lyncha w latach 1988-1990 niezapomnianego serialu Miasteczko Twin-Peaks. Film przedstawia historię ostatniego tygodnia życia zamordowanej w niewyjaśnionych okolicznościach Laury Palmer.

Ciało Laury zostaje znalezione na brzegu rzeki. Prowadzone przez agenta Coopera śledztwo wykazuje, że dziewczyna prowadziła podwójne życie. Za dnia była wzorową uczennicą liceum, a wieczorami bywalczynią nocnego klubu, uzależnioną od narkotyków zagubioną kobietą. Okazuje się również, że samodestrukcyjne skłonności Laury były wynikiem traumatycznych przeżyć z dzieciństwa – Laura była wykorzystywana seksualnie przez swojego ojca Lelanda...
Źródło opisu: Ale kino+

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Ewa Złotowska Reżyseria

Obsada

Jerzy Zelnik Leland Palmer Ray Wise
Laura Palmer Sheryl Lee
Shelly Johnson Mädchen Amick
Bobby Brigs Dana Ashbrook
Ronette Pulaski Rhoebe Augustine

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki