FANDOM

Need for Speed: Payback – komputerowa gra wyścigowa z 2017 roku stworzona przez studio Ghost Games na platformy Microsoft Windows, PlayStation 4 i Xbox One, stanowiąca dwudziestą szóstą odsłonę serii Need for Speed, a zarazem pierwszą dystrybuowaną z polskim dubbingiem. Światowa i polska premiera gry zostały zapowiedziane na 10 listopada 2017 roku.

Fabuła

Akcja gry toczy się w półświatku Fortune Valley. Twoją ekipę podzieliła zdrada, ale teraz łączycie siły, by w akcie zemsty położyć kres Familii, podstępnemu kartelowi rządzącemu kasynami, przestępczym podziemiem i skorumpowanymi glinami w mieście. W tym raju dla hazardzistów Familia rozdaje karty, a stawki są zawsze wysokie.

Twórz wyjątkowe auta, których wygląd i osiągi możesz modyfikować bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprawdzaj granice ich możliwości podczas dynamicznych ucieczek przed policją. Daj się porwać pełnej adrenaliny akcji Need for Speed: Payback i bierz udział w szaleńczych misjach rabunkowych, trzymających w napięciu pojedynkach i widowiskowych pościgach.

Od złomu przez model fabryczny do supersamochodu. W Need for Speed: Payback twoje auto jest zawsze w centrum wydarzeń. Bez końca poprawiaj osiągi aut należących do pięciu klas (wyścig, drift, teren, drag, ucieczka) i daj popalić konkurencji w wyścigach, misjach i wyzwaniach.

Przeżyj przygodę życia za kółkiem. Graj jako troje wyjątkowych bohaterów, którym przyświeca wspólny cel – zemsta. Tyler, Mac i Jess łączą siły, by na przekór wszystkiemu wyrównać rachunki z wrogami i wziąć udział w ostatecznym wyścigu, który zakończy rządy Familii. Tocz coraz bardziej zaciętą walkę z glinami, ścigaj się z rywalami po całym mieście i dawaj czadu na drogach i w terenie w otoczeniu gór, kanionów i pustyni.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Joanna Jędrzejczyk
Adam „O.S.T.R.” Ostrowski
Piotr Stramowski

Linki zewnętrzne