FANDOM

PLAY WITH ME – polska gra przygodowa stworzona przez firmę AIREM.

Gra z polskim dubbingiem wydana 19 stycznia 2018 roku, dostępna jest zarówno w wersji pudełkowej wydana przez IQ Publishing, jak i cyfrowej, m.in. za pośrednictwem platformy Steam.

Opis gry

W tajemniczych okolicznościach ginie znany dziennikarz śledczy Robert Hawk wraz ze swoją żoną Sarą. Policja znajduje tylko wrak ich rozbitego w wypadku samochodu. Według podejrzeń śledczych z zaginięciem może mieć coś wspólnego człowiek zwany „Illuzją” – seryjny morderca, o którym Hawk pisał od dłuższego czasu artykuły śledcze. Podobno wraz ze znajomym prywatnym detektywem Patrickiem Clarkiem był bliski odkrycia jego tożsamości. Teraz jednak w wyniku wypadku Hawk sam dostaje się w ręce „Illuzji” i żeby przeżyć musi pokonać przygotowany przez niego labirynt zagadek.

Poznaj mroczny świat stworzony przez chory umysł i odkryj kto za tym wszystkim stoi. Nie będziesz jednak sam podczas tej niebezpiecznej rozgrywki - odrobiną manipulacji i przysług możesz zaskarbić sobie wdzięczność innych uwięzionych, a nawet uzyskać ich pomoc. Jak ich wykorzystasz? Czy jesteś gotowy na poświęcenie przyjaciela, żeby samemu wydostać się z pułapki? Przetestuj swoje człowieczeństwo dzięki licznym wyborom moralnym oraz questom pobocznym, które prowadzą do dziesiątek zakończeń!

Wejdź na wyższy poziom immersji i wykorzystaj realne przedmioty, aby przechytrzyć swojego dręczyciela. Dmuchnij w mikrofon, aby zdmuchnąć świeczkę, wykonuj gesty dłońmi, aby podpalić zapałkę, potrząsnąć pudełkiem (co tam może być?), odkręcić słoik (uważaj, żeby gałki oczne nie wyleciały ze środka!), albo zaatakować kogoś młotkiem! I mam nadzieję, że masz gdzieś lusterko pod ręką... A to dopiero początek niespodzianek!

Wejdź do świata niebezpiecznego psychopaty i powoli popadaj w obłęd, dzięki pierwszemu w grze komputerowej, tak realistycznemu systemowi określającego stan psychiczny Twojego bohatera! A na koniec rozerwij się przy licznych aktywnościach dodatkowych - prowadź własny dziennik w wirtualnym telefonie, czytaj SMS-y, lub graj w gry mobilne - wszystko po to, by do reszty nie zwariować.

I pamiętaj, że dzięki losowym elementom, każda rozgrywka będzie inna! A jeżeli poczujesz, że potrzeba Ci wyzwania, przetestuj swoje umiejętności w licznych trybach dodatkowych, w tym w wyjątkowym trybie survivalowym.
Źródło opisu: Steam

Ekipa

Twórca Funkcja
Studio Lektor Realizacja nagrań

Obsada

Piotr Bajtlik Robert Hawk Jakub Rutka
PLAY WITH ME P.Bajtlik (Robert Hawk)
Patrick Clark Jakub Rutka
PLAY WITH ME P.Bajtlik (Patrick)
Aleksandra Rutka Sara Hawk Aleksandra Rutka
PLAY WITH ME A.Rutka

Multimedia