FANDOM

Paweł Aigner-Piotrowski (ur. w 1968 roku) – polski aktor teatralny i filmowy oraz reżyser teatralny.

Życiorys

W latach 1993-2005 był aktorem Białostockiego Teatru Lalek. 24 czerwca 2004 roku zadebiutował jako reżyser teatralny sztuką Kandyd, czyli Optymizm Voltaire'a na scenie Teatru „Baj Pomorski” w Toruniu, wystawianą później w Teatrze Lalki, Maski i Aktora „Groteska” w Krakowie i w Białostockim Teatrze Lalek. Jako reżyser współpracował z teatrami: Rampa na Targówku i Lalka z Warszawy, Dramatycznym im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku, Białostockim Teatr Lalek, Olsztyńskim Teatrem Lalek, Powszechnym w Łodzi, Teatrem Lalek „Pleciuga” w Szczecinie, Opolskim Teatrem Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki, Studiem Buffo, Uniwersytetem Muzyczny Fryderyka Chopina Wydziałem Instrumentalno-Pedagogiczny w Białymstoku, Grupą Coincidentia, Teatrem Wybrzeże w Gdańsku, Lubuskim Teatrem im. Leona Kruczkowskiego w Zielonym Górze, Wrocławskim Teatrem Lalek, im. Cypriana Kamila Norwida w Jeleniej Górze, im. Juliusza Osterwy w Lublinie, Zagłębia w Sosnowcu, im. Stefana Żeromskiego w Kielcach.

Role w dubbingu

Filmy

Rok Tytuł Rola Aktor w wersji oryginalnej
2017 Piękna i Bestia Lefou Josh Gad
Paweł Aigner - PiB17

Wykonanie piosenek

Rok Tytuł Piosenka
2017 Piękna i Bestia Partie wokalne Lefou
Paweł Aigner - PIB17 (śpiew)

Linki zewnętrzne