FANDOM

Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth – komputerowa gra strategiczna z 2014 roku stworzona przez studio Firaxis Games, przeznaczona wyłącznie na komputery osobiste i stanowiąca spin-off serii Civilization. Światowa i polska premiera gry miała miejsce 24 października 2014 roku. Dubbing obejmuje wyłącznie kwestie narratora oraz doradcy.

Gra doczekała się dodatku fabularnego Rising Tide, wydanego 9 października 2015 roku,

Fabuła

Nowa gra z gatunku science fiction należąca do wielokrotnie nagradzanej serii Civilization, zabiera gracza w podróż w przyszłość, pozwalając mu opuścić Ziemię i zbadać oraz skolonizować nieznaną planetę.

W Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth gracz pokieruje rozwojem ludzkości poza ramami czasowymi dostępnymi w tradycyjnych grach serii i stworzy opowieść o przyszłości człowieka na innej planecie. Po raz pierwszy w historii gracze poprowadzą frakcje charakteryzujące się zróżnicowaną kulturą i stworzą nowe cywilizacje. Gracze otrzymają wachlarz nowych możliwości, w tym nielinearny rozwój technologii, możliwość dużej modyfikacji wybranej przez siebie frakcji oraz całą nieznaną planetę.
Źródło opisu: muve.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
QLOC Tłumaczenie

Obsada

Radosław Popłonikowski ADVISR James Horan
Radosław Popłonikowski - CivBE
Dominika Sell Narrator Fryda Wolff
Dominika Sell - CivBE

Multimedia

Linki zewnętrzne

Civilization
Gry z serii Sid Meier’s Civilization VSid Meier’s Civilization: Beyond EarthSid Meier’s Civilization VI