FANDOM

Star Wars: Battlefront II – komputerowa gra akcji z 2017 roku stworzona przez studio Digital Illusions CE na platformy Microsoft Windows, PlayStation 4 i Xbox One, stanowiąca szóstą odsłonę serii Star Wars: Battlefront, a zarazem pierwszą dystrybuowaną z polskim dubbingiem. Światowa i polska premiera gry zostały zapowiedziane na 17 listopada 2017 roku.

Fabuła

Wyrusz w niekończącą się przygodę w świecie Star Wars z najlepiej sprzedającą się serią gier HD Star Wars. Przenieś się na bogate pola bitew wieloosobowych ze wszystkich 3 filmowych er – prequeli oraz klasycznej i nowej trylogii – lub zostań nowym bohaterem i odkryj pełną emocji fabułę trybu dla jednego gracza, która rozgrywa się na przestrzeni trzydziestu lat.

Personalizuj i ulepszaj swoich bohaterów, myśliwce lub żołnierzy, aby korzystać z ich wyjątkowych zdolności w trakcie bitwy. Ujeżdżaj tauntauny lub kieruj czołgami i śmigaczami. Używaj Mocy, aby sprawdzić się w pojedynkach z kultowymi postaciami, takimi jak Kylo Ren, Darth Maul czy Han Solo, w grze zainspirowanej czterdziestoletnią historią ponadczasowych filmów z serii Gwiezdne wojny.

Wciel się w elitarnego żołnierza sił specjalnych w nowej, porywającej kampanii w uniwersum Star Wars, która ukazuje wydarzenia pomiędzy filmami Gwiezdne wojny: Powrót Jedi i Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy.

Najbardziej spektakularne pole bitwy Star Wars. Przenieś się do niezrównanego pod względem skali i różnorodności wieloosobowego uniwersum. Do czterdziestu graczy walczących jako kultowi bohaterowie, żołnierze z poszczególnych er sagi i piloci olbrzymiej gamy pojazdów w trakcie bitew pustoszących galaktykę.
Źródło opisu: Origin

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

Brak danych

Linki zewnętrzne

Gwiezdne wojny logo
Główna seria Mroczne widmoAtak klonówZemsta SithówNowa nadziejaImperium kontratakujePowrót JediPrzebudzenie MocyOstatni Jedi
Spin-offy Łotr 1
Gry komputerowe Empire at WarThe Clone Wars – Republic HeroesLEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie MocyKinect Star WarsStar Wars: Battlefront II
Animacje Wojny klonów (film) • Wojny klonów (serial 2003) • Wojny klonów (serial 2008) • Star Wars: RebelianciLEGO Star Wars: Padawańskie widmoLEGO Star Wars: Imperium kontratakujeLEGO Star Wars: Kroniki YodyLEGO Star Wars: Opowieści droidówStar Wars: Siły przeznaczenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki