FANDOM

Szaleję za tobą (ang. Mad About You) – amerykański sitcom komediowy realizowany w latach 1992-1999. Dubbing do nieznanej liczby odcinków zlecony został w latach 90. przez Canal+, który jako jedyny emitował serial w takiej wersji. Stacja rozpoczęła emisję serialu w 1995 roku.

Fabuła

Jaime (Helent Hunt) i Paul Buchman (Paul Reiser) są młodą parą małżeńską z pięciomiesięcznym stażem, która mieszka w mieście. Żyją razem w apartamencie na Manhattanie, lecz nie jest to rzecz łatwa. Oboje są bardzo nerwowi, jednak na różne sposoby.

Paul jest twórcą filmów dokumentarnych, jest on czarującym i kreatywnym, a także ostrożnym i analizującym wszystko mężczyzną. Jaime jest bardziej wyzwoloną osobą z szaloną duszą, lecz jako ekspert od public relations w codziennej walce o przestrzeń ma także wiele dyskomfortu. Siostra Jaime, Lisa Stemple (Anne Ramsay) często ich odwiedza, tak jak ich przyjaciele Mark Devanow (Richard Kind), jego żona Fran (Leila Kenzle) i kuzyn Paula, Ira Buchman (John Pankow). Lecz nie są to jedyne osoby, które odwiedzają państwa Buchmanów. W każdym odcinku pojawiają się różne postacie, np. hałaśliwi sąsiedzi, zabawny spacerowicz wyprowadzający psy czy członkowie rodziny.
Źródło opisu: Filmweb (Maciek_Z)

Ekipa

Twórca Funkcja
Start International Polska Realizacja nagrań
Paweł Galia Reżyseria

Obsada

Ewa Serwa-Galia Jamie Stemple Buchman Helen Hunt
Jacek Kawalec Paul Buchman Paul Reiser
Ursula Buffay Lisa Kudrow
Alan Tofsky Eric Stoltz

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki