FANDOM

Wolfenstein II: The New Colossus – komputerowa przygodowa gra first-person shooter z 2017 roku stworzona przez studio Machine Games na platformy Microsoft Windows, Xbox One i PlayStation 4, będąca ósmą pełnoprawną odsłoną serii Wolfenstein zapoczątkowanej w 1993 roku. Światowa i polska premiera na wszystkie platformy docelowe zostały zapowiedziane na 27 października 2017 roku.

Chociaż na terenie Polski gra dystrybuowana będzie przez firmę Cenega, za polską lokalizację, tak jak w przypadku poprzednich gier Bethesda Softworks, odpowiedzialna jest sama Bethesda.

Fabuła

Radosna przygoda ożywiona przez wiodący silnik id Tech 6 – Wolfenstein II zabierze graczy do kontrolowanych przez nazistów Ameryki z misją zrekrutowania najodważniejszych ocalałych przywódców ruchu oporu. Walcz z nazistami w ikonicznych amerykańskich plenerach, korzystaj z arsenału epickich broni i uwolnij nowe zdolności, by wyciąć sobie drogę przez szeregi nazistowskich żołnierzy w tej definitywnej pierwszoosobowej strzelance.

Ameryka, rok 1961. Naziści trzymają cały świat za gardło. Nazywasz się BJ Blazkowicz, vel „Terror-Billy”, jesteś członkiem ruchu oporu, utrapieniem nazistowskiego imperium, i ostatnią nadzieją ludzkości na odzyskanie wolności. Tylko ty masz odwagę, spluwy i zdrowy rozsądek, by przywrócić amerykański styl życia, zabić każdego nazistę w polu widzenia i wywołać drugą amerykańską rewolucję.
Źródło opisu: Muve.pl

Ekipa

Twórca Funkcja
Brak danych

Obsada

William „B.J.” Blazkowicz Brian Bloom
Ania Oliwa Alicja Bachleda-Curuś
Probst Wyatt III A.J. Trauth
Fergus Reid Gideon Emery
Caroline Becker Bonita Friedericy
Max Hass Alex Solowitz
Irene Engel Nina Franoszek

Linki zewnętrzne

Bethesda.png
Doom Doom³Doom
Quake Quake 4Enemy Territory: Quake Wars
The Elder Scrolls The Elder Scrolls V: Skyrim (Dawnguard - Dragonborn) • The Elder Scrolls: Legends
Pozostałe BrinkDishonored 2Fallout 3PreyRAGERogue WarriorSea Dogs: PiraciWolfenstein II: The New Colossus

Więcej z Fandomu

Losowa wiki