Fandom

Polski dubbing Wikia

Wszystko albo nic

3921stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wszystko albo nic (czes. Všechno nebo nic, słow. Všetko alebo nič) – czesko-słowacko-polska komedia romantyczna z 2017 roku w reżyserii Marty Ferencovej, zrealizowana na podstawie powieści słowackiej pisarki Evy Urbaníkovej Všetko alebo nič. Dubbing do filmu zlecony został przez Kino Świat na potrzeby dystrybucji kinowej, która miała miejsce 17 marca 2017 roku.

Michał Żebrowski, Paweł Deląg i Krzysztof Tyniec swoje role zagrali w języku polskim, a następnie zostali zdubbingowani na język czeski przez Michala Dlouhego (Żebrowski) i Jiříego Dvořáka (Deląg). W przeciwieństwie do np. Czerwonego Kapitana, aktorzy nie dubbingowali się na potrzeby filmu, a zamiast tego wykorzystano ich oryginalne, nagrane w języku polskim dialogi.

Fabuła

Linda i Vanda są seksownymi trzydziestokilkulatkami, nierozłącznymi przyjaciółkami i współwłaścicielkami małej księgarni w centrum miasta. Linda jest rozwiedziona, odpowiedzialna, dobrze wykształcona i ma córkę, posiada więc to, czego brakuje Vandzie – wolnej, rozrywkowej, niezależnej i pięknej kobiecie, która przyciąga mężczyzn jak magnes, brak jej jednak spontaniczności i nie potrafi znaleźć „tego jedynego”. W księgarni pracuje również Edo, którego marzeniem jest znalezienie miłości na całe życie, co nie okazuje się łatwe, wziąwszy pod uwagę fakt, że jest nieśmiałym, wrażliwym i zamkniętym w sobie gejem.

W życiu całej trójki pojawia się jednak kilku mężczyzn. Linda poznaje charyzmatycznego dewelopera Jakuba, który nie jest tym, za kogo się podaje, Vanda byłego profesora uniwersyteckiego Aladár, z kolei Edo – Leo.

Czy jednak ostatecznie wszystko ułoży się tak, jak oczekiwali tego Linda, Vanda i Edo?
Źródło opisu: FDB.cz (oficjalny opis czeskiego dystrybutora)

Ekipa

Twórca Funkcja
Film Factory Studio Realizacja nagrań
Paweł Deląg Reżyseria
Zuzanna Rusnok Tłumaczenie
Alicja Roethel Dialogi
Zdzisław Zieliński Dźwięk

Obsada

Gabriela Muskała Wanda Klára Issová
Laura Breszka Linda Tatiana Pauhofová
Artur Pontek Edzio Ľuboš Kostelný
Michał Żebrowski Jakub Michał Żebrowski
Paweł Deląg Bystričan Paweł Deląg
Krzysztof Tyniec Aladár Krzysztof Tyniec
Filip Przybylski Leoś Petr Vaněk
Bartłomiej Kasprzykowski Marcin Ondřej Sokol
Elżbieta Jarosik Matka Lindy Zuzana Kronerová
Karol Stępkowski Ojciec Lindy Luděk Sobota
Milan Jan Budař
Szwagierka Petra Hřebíčková
Młoda Linda Vladimíra Havlíčková
Koleżanka Jakuba Vlastina Svátková

Wykonanie piosenek

Wokalista Piosenka
Ewa Farna „Wszystko albo nic”
►

Multimedia

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki